ÜZÜM OTEL

ÜZÜM OTEL
ÜZÜM BAHÇE

14 Ocak 2012 Cumartesi


Merhaba,



 Kimden geldiği bilinmeyen bir merhabayı anlamak ne kada zor değil mi?...

Ve ne kadar da meraklandırıcı...Biliyorum ve merak etmeni istiyorum...





Sana kendimi adım adım tanıtacağım...Kendimi,duygularımı ve dünyamı  anlatacağım...Beni anlamak ve tanımak için sadece hayal gücüne ihtiyacın olacak...



 Beni tanırken daha önce hiç yaşamadığın bir keşfe çıkacaksın..  Hayallerinin yavaş yavaş biçim kazanacağı,beklenmedik duygular tadacağın ve sonunda hiç olmadığın kadar mutlu olacağın bir keşif...



 Başlangıc için sana belirteceğim tek sey,bu keşfin seni baştan çıkaracağı ve yaşamını sonsuza dek değiştireceği...





    Yakında sana bunu kanıtlıyacağım...

 Ve yakında bir daha ayrılmamak üzere birlikte olacağız...

Nerede mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder